torsdag 25. juni 2009

Tror jeg skjønner hvordan det fungerer

Jeg har jo gått på medisinen en stund nå. Jeg føler ikke at den har hjulpet meg så mye ned i vekt. Men legen mente jo at det var bra med sakte vektredusering.

Men så har jeg også hatt en anelse av at jeg spiser for lite. Jeg har nå spist en litt større frokost enn jeg pleier. Begynte jo spise ofte og lite i kombinasjonen med medisinen. Idag ble det a-fil (syrnet melk fra sverige) og mykt brød. Jeg spiste to skiver med ost og nå er jeg stappmett! STAPPMETT! Får ikke i meg en bit til og angrer på den siste skiva. Før medisinen kunne jeg lett ha suttit og småspist frokost i en time med radio på. Det ville blitt mye mye mer enn disse to skivene. Og den ene koppen med fil. Muligens må jeg spise litt mer, slik at jeg kjenner når jeg blir mett. Muligens er det indikasjon på hva som er nok mat for meg. Og får jeg i meg nok mat kanske forbrenningen går opp. For lite mat stopper jo forbrenningen. En smoothie er ikke god nok lunch... Skal prøve i uka. FOr nå har jeg kjøpt mye fine råvarer i Sverige slik at jeg kan lage bedre måltider enn fruktsallad og smoothie. I helgen ble det noe usunn mat men ikke så ille. Får se om det slår ut på vekta.

Idag skal jeg til frisøren igjen for å legge litt mørkere farge og så rett etterpå skal jeg til Line og vokse leggene. Resten av dagen skal dessverre legges på ærend og rydding. På fredag drar jeg til Bergen og da MÅ alt være klart her slik at Kent kommer hjem til ett shiny hjem. Det fortjener han etter en måned på sykkel.

Me sjåast!

Ingen kommentarer: