mandag 29. juni 2009

Ikke klage på varmen, ikke klageeeee....

Man får jo ikke klage på varmen, nei det får man ikke. Så jeg sier bare at det er flott vær i Oslo, man kunne nesten si tropevarme! Nå står gradestokken på 29 grader og jeg bruker vifte på full guffe her hjemme.

Idag dro jeg og Anna ned til Sognsvann på morgenen. Planen var å ta en spasertur rundt vannet for å så ta ett morgendopp. Det ble halvdopp... Halveis ute i vannet var jeg på vei å kaste meg ut da jeg såg et stim med ørret i vannet. Tror det var det i alle fall, store stripete fisker kom svømmende. Jeg hadde ikke lyst å svømme med dem så jeg ga opp.

Vi kjørte så videre til Torshov for å ta en kaffe på Black gold som vanlig. Der kjøpte jeg også en pose med kaffe. Jeg har ikke smakt den enda men den lukter nydelig. Peru el Guabo. Alle kaffe på Black gold er enten økologisk eller fairtrade eller begge deler.

På mesterfarge som ligger i det lille Torshovsenteret kjøpte jeg kunstige blomster på salg. Jeg trenger dem i mine nye vaser som jeg vegrer å gjemme unna de ganger de ikke har friske blomster hjemme.

Så var det dags å booke rom til Kent ikveld. Jeg fant ett fint sted i Kristiansund som jeg håper han liker. I morgen skal han sykle Atlanterhavsveien. Spennende!!!

Jeg dro også en tur på IKEA for å hente skruer til skapet samt noen dørknagger så jeg kan henge håndklær på baderomsdøren. De er utrolig billige på IKEA.

Jeg fikk fikset hjemme og nå er skapet på plass, jeg har sakta begynt på prosjekt rydde kjøkkenskap... Der er det ett eneste kaos! Men det må gjøres og jeg har en uke på meg før jeg drar til Bergen og henter Kentemann.

I morgen skal jeg møte jentene som driver Sometimes studio i Oslo. Jeg skal forhåpentligvis begynne å trene der til høsten! Hehe, det blir moro. Man må se til at trening er gøy og denne typen trening tror jeg styrker både fysikken og selvtilliten!

Ingen kommentarer: