søndag 14. juni 2009

Oppdatering fra Kent

Igår fikk jeg denne bilden sendt til meg som mms. Første teltnatten for Kent på tur. Ole åkte tilbake til Oslo igår så nå er Kent alene.

Det ser så fryktelig trist ut, skyer på himmelen, øde campingplass og så lille lille teltet.

Det ble ikke mye sol på meg igår og idag har jeg første migreneanfallet på 1 år. Har som tur er ett piller igjen og skal ta det snart om jeg bare husker hvor jeg har lagt det. Ellers blir det jorbær og fitnessflinger til frokost. En god kopp kaffe eller muligens te idag.

I morgen skal jeg treffe mange flere kollegaer på mitt nye jobb. Så har jeg ferie til 1 august, mens dem flytter fra en lokal til en annen.

Idag har jeg bestemt meg for å unne meg en take out middag. Rusler ned på Gutta fra Calcutta senere i kveld og henter en Palak Paneer. Spinatsaus med ost. Verdens godeste indiske rett...

Ingen kommentarer: