mandag 15. juni 2009

Møte med nye kollegaer, herpa bil og migrene!

Idag tidlig våknet jeg og migrenen var i kontroll. Jeg gjorde mine morgenbestyr og dro på møte på mitt nye jobb. Nå skulle kontrakt signeres og jeg skulle møte nye kollegaer. Moro! Jeg sjekket ut muligheten for å sykle og det skulle visst være trygt nok å parkere sykkelen utenfor kontoret. Kjempedeilig å suse frem i frisk luft etter to dager innendørs.

Møte gikk bra og jeg hilste på mange kjente og ukjente mennesker. Mange har jeg truffet før. Mannen min sitter i styret for selskapet og vi var invitert på julebord i 2008. Kjempehyggelig.

Etter møte dro jeg til Anna og slengde meg i hennes sofa. Vi dro en tur på Storo for å finne diverse og jeg klarte å få kjøpt et jordet støpsel til min ny/gamle lampe.

Etterpå tok vi turen ned på Grünerløkka der Anna skulle ha møte med en hun har vurdert å ansette. Jeg tok turen på Vita for å handle in litt nødvendige manikyrting. Etterpå ble det en sen lunch på Dakota og en tur til Sandvika Storsenter.

Nå sitter jeg med migrene igjen og blogging er vel strengt tatt ikke lov når man skal kurere et migreneanfall. Men jeg har hentet ut pilleren mine og har tatt en dose. Nå lukke ned pc og legge seg strak ut.

PS, skitsur for att noen drittunger har brekket sidespeilet på min bil i natt! Grrrr!

Adios!

Ingen kommentarer: