søndag 28. juni 2009

Astrologi

Jeg har vel aldrig vært særlig interessert i astrologi men idag har jeg lest litt på nett. Jeg var nysgjerrig om de generelle beskrivelserne av tvillingen overenstemte med meg. Det var morsomt, jeg har funnet ut at mange ting passer godt inn på meg. Og nesten inget de skriver er HELT feil. Bare vanskelig å innrømme...

Feks:
  • Tvillingen ogillar regelbundna vanor och kräver omväxling. Rastlösheten kan utåt ge sken av lynnighet och ytlighet, men det är bara för att allt går så mycket snabbare för tvillingen, som i sin tur tycker att resten av världen rör sig sakta.
  • Tvillingen gillar att resa och att uppleva nya saker. Han är snabbtänkt och en mästare på att prata, övertala och debattera. Han har dock svårt att alltid behålla samma ståndpunkt och åsikt.
  • Här finns en positiv livssyn, en förtjusning över tillvarons möjligheter. Samtidigt grumlas lyckan av oro för att tiden inte ska räcka till.
  • Hans behov av ömhet är stort. När tvillingen känner trygghet och harmoni ger han mångdubbelt tillbaka.
Jag har også lest at tvillingen ikke nødvendigvis passer ihop med andre tvillinger. Det synes jeg er spennede. For begge mennene i mine lange forhold, alltså min ex som jeg var forlovet med og min mann, er tvillinger. Og om jeg ser litt tilbake på forelskelser og attraksjoner så har vi en del tvillinger der også...

Problematikken mellom to tvillinger vil tydligvis altid være komunikasjonsproblemer. Og det kan jeg holde med om! Krangler jeg er opp i er ofte pga missforstånd mellom to veldig sta mennesker. ;) Interessant! For verden kretser jo omkring meg? Eller??!

hihi, tilbake til dagens rydding og vasking!

1 kommentar:

Karoline sa...

Jeg holder på med astrologi og kom over bloggen din;)

Det som er med astrologi er at man er ikke bare "tvilling" eller "tyr", man er en person:) En person som har egene tanker og ønsker. Selvom du har vært sammen med to tvillinger, kan disse to være to forskjellige tvillinger:) Dato, klokkeslett og sted sier utrolig mye om et menneske! Dette er grunnen til at vi alle er forskjellige;-)