tirsdag 9. juni 2009

Hest igjen??


Idag er det Kents bursdag, jeg sto opp tidlig pga nakken, og sendte en melding til han på mobilen. En time senere fikk jeg svar og bilde. En meget blid Kent mot hytteveggen, kaffe på bordet og masse sol. Kunne ikke ønsket han bedre start på dagen.

Jeg fikk time til massasje i morgen, hadde sikkert fått til idag om jeg bare hadde bestillt time igår. Men det føltes jo bedre og da glemmer man lett. (Dessuten er det en del penger å spare på å slippe gå...)

Idag ble jeg også kontaktet av Elise, hun trenger avlastning med hesten sin innimellom. Og ettersom jeg har hjulpet henne før så spurte hun igjen. Jeg er jo bittelitt tveksam ettersom jeg er så tung, men har i alle fall avtalt tid så vi kan treffes og prøve. Hesten klarer det, det vet jeg jo... men det har med selvfølelsen å gjøre. Uansett, hesten heter Theo og hun trener og konkurrer i feltritt med han.

Theo er en veldig fin hest, jeg likte han godt. Mye har skjedd siden Elise fikk han for mange år siden. Stjal en bilde på han fra Elises FB side. Tipper det er greit ;)

Nå skal jeg lage litt lunch og komme meg ut i solen!

Ingen kommentarer: