lørdag 6. juni 2009

Jeg får ryddemani når jeg blir ensam

Merkelig. Jeg HATER å rydde og vaske hjemme. Vet ikke hvorfor. Bare er sånn. Men nå som Kent har dratt på sykkeltur så skjedde det noe rart. Jeg var bare nødt til å vaske, rydde og gjøre om hjemme.


Den håndheklede duken fikk jeg på kjøpet når jeg handlet i en brukthandel for noen år siden. Den grønne vasen kostet 10 kr i Frivillighetssentralens bruktbutikk. Dødninghodet har Fanny laget på keramikken. Den vant jeg i et lotteri når jeg var hjemme i Kiruna.


Stolen betalte jeg 10 kr for i Kiruna. Putene er fra Living og IKEA. Living har forresten salg nå. Masse billige pynteputer for 49 kr. Sølvgrisen er fra ESKE.


Glasskaraffel fra bruktbutikk på Alna, krystallglass fra bruktbutikk i Katrineholm. Krystallshaker fra bruktbutikk. Fikk den for ca 20 kr. Den har gravering på sølvtoppen. "Takk for samarbeidet."

Idag er det Musikkens Dag i Oslo. Min bursdag. Sveriges Nasjonaldag. Og Kents første dag på sykkelturen. Jeg skal spandere dagen med lunch på Grünerløkka og i Oslos gater med gode venner. Har kjøpt meg en fin kjole som jeg tenkte ha på meg idag. Men solen er jo borte! Kanske det blir kaldt??

Ingen kommentarer: