lørdag 6. juni 2009

Musikkfest Oslo!


Møtte venner på Grünerløkka for lunch idag. På veien ned til Süd Øst hørte jeg en veldig flink musiker på Olaf Ryes plass. Sjekket programmet og fant ut att det var kille som heter Christer Wulff.

Vi satte oss i de koselige sofaene på Süd Øst og fikk veldig god betjening denne gangen. Vi bestillte inn en flaske champagne og delte den. Jeg fikk også gaver! Det var virkelig kjempehyggelig.

På vei hjem gikk vi i butikker og jeg fant en lampefot som matcher min svenske glassvase perfekt. Den har nå flyttet hem til oss. Kjøpte den på den nye second hand butikken i Markveien. Frøken Dianas Salonger. Det var en kjempefin butikk og jeg fant så mye jeg likte der!

Lampen skal få sort plissert skjerm presis som alle andre lamper i stua nå. Tror det blir kjempestilig.

På vei hjem kjøpte jeg og jorbær, vanilijestang (til mascarpone) litt italiensk kirsebær-is. Er det bursdag så er det! Snart skal jeg ta meg en tur i butikken og fylle på kjøleskapet.

1 kommentar:

TinTin sa...

Det låter som att du har en trevlig föedselsedag, även om Kent är borts...?
Alltså, kjag skäms att erkänna det, men jag får kämpa ed norskan ibland, elelr snarare, jag fattar alltid samanhanget, en detaljerna får jag jobba med...