mandag 8. juni 2009

Mandag bare...


Våknet opp med vond nakke for andre dagen i rad. Fikk telefonnummer av Anna til en kjempeflink jente på Markveien Naturmedisinske Senter. Men nå har det faktiskt blitt bedre. Skal ta det rolig idag. Ikke trene eller gå ut og fryse. Riktigt ruggigt ute nå!

Sto opp veldig sent idag, rundt halv 10. Nå har jeg spist frokost, bestående av fitnessflinger med jordbær og kaffe fra Påfyll. Jeg har også lest i gjennom Annas nya reklamebrosjyre og lagt igjen kommentarer på Kents sykkelblogg. Jeg er så utrolig stolt av honom.

I helgen har jeg spist mat som ikke direkte går under rubrikken sundt. Men det var bursdag og jeg tenkte at jeg får skeie ut litt. Det ble litt av hvert. Litt fordi jeg trenger ikke så mye pga medisinen. Men mye fordi jeg hadde lyst å være litt gærn... Til lunch ble det skagen sandwich med masse reker, krepsehaler og majones... Til det champagne og ett glass vin. Når jeg kom hjem spiste jeg litt italiensk kirsebæris. På kvelden gikk det i Ahlgrens biler og en god Weissburgunder. På ett tidspunkt kom det også sea salt and black pepper chips fra Thyrells.

Før helgen hadde min kamp mot vekta resultert i 2 kilo opp, og nå idag etter helgen 2 kilo ned... Jeg skjønner ingenting. Muligens var det en glipp på vekta før helgen og resultatet er egentlig +/- 0. Men jeg vet ikke. Det eneste jeg vet er at jeg må ned 2 kilo før den 16 juni for å ikke risikere høyere dose medisin.

Idag skal jeg muligens sy vimpelsnor av mine broderte duker jeg kjøpte igår. Får se om nakken klarer sying. Jeg er veldig dårlig på ergonomi forann symaskinen...

Ingen kommentarer: