mandag 8. juni 2009

kveldsoppdatering

Idag har jeg ikke gjort mye som FØLES viktig. Jeg har vært hjemme hele dagen. Sutret litt over været, nakken, ulyden fra bygget utenfor og irritert meg over det faktum att vinduene på glassverandaen er så skittne at de nesten ikke går å se ut av. Planen er å få et selskap å komme og ordne det. Det er helt umulig å få det rent. 16 vinduer... innvendig og utvendig med tak...

Men jeg har gjort det jeg planla å gjøre. Ordne med regningene. Vasket klær. Avbestillt Aftenposten (ja, jeg vet. Men jeg leser ikke den hver dag, og med nett og cafebesøk så ordner det seg. Morgentidninger er mer Kent.)

Ellers har jeg lest om amigurumi som min søster skal prøve seg på. Sett alltfor mye på tv og sovet ettermiddagslur!

Sjekket ut etappelisten til Kent. Jeg skal prøve å møte opp i Svolvær. Da flyr jeg til Bodø med syklen min, tar en båt til Svolvær. Sykler med Kent fra Svolvær til Bodø og flyger hjem igjen.

6,1
027. Svolvær - Kabelvåg S
59,9
028. Kabelvåg - Stamsund S
75,2
029. Stamsund - Sørvågen S
99,4
030. Sørvågen - Bodø S

Dette er etappene Kent har lagt ut, men på kartet har han plottet inn Svolvær - Moskenes og så ferge over til Bodø. Så jeg må bare vente å se. Kent skulle sjekke ut når han tror han er i Svolvær og hvordan etappene ser ut. Jeg er ikke trent som Kent men har gelsete på sykkeln så jeg skal nok klare det. (En gang syklet jeg tjejtrampet, 4,8 mil på 2 timer, helt utrent på lånt herresykel.) Jeg kan fikse det...

Bilden jeg har lastet opp er på Kent og Emma når vi syklet på en kombo av sykkel og sparksykkel i Sveits. URKUL!!!!! Prøv det om dere kan en gang. Ned for berget i 30 minutter på sånne tøffe sykler.

Ingen kommentarer: