onsdag 10. juni 2009

Noen fantastiske dager

De siste dagene i mitt liv har vært spennende og inneholdsrike. I går lekte jeg og punto budfirma og kjørte Bernard og tingene hans hjem fra jobb. Som takk fikk jeg med meg franske delikatesser hjem. Men før det middag.

Og for en middag. På en enkel tirsdag visper Christer frem salma sashimi til forrett og så entrecote til varmrett. Til dette gratinert zuccini samt asparges og sjampinjong. Vi rakk å få noen skyfrie minutter og kunne nyte vin på terassen. Vi ble etterhvert flere og sammen delte vi en flaske champagne. Herlig. Jeg spasserte hjem gjennom Oslonatten og var hjemme i 1 tiden.

Idag var det dags for intervju nr 2 på jobben jeg vil ha. Jeg var i byen en stund før og passet på å kikke rundt i butikken som ligger like ved. Ting heter den og har, nettopp masse ting... Fant en del fine knagger jeg vil ha. Må tenke litt før jeg slår til. Dessverre var det få bilder på nett. Men disse er også søte.

Intervjun gikk bra og jeg håper jeg ikke snakket for mye. Jeg blir litt bobblig og snakksalig. Jeg krysser fingrene for å få komme meg videre i prosessen.

Etter intervjuen spasserte jeg ned til Vika for å hente bilen. Den fikk stå der over natten. Anna jobbet og jeg stakk innom for å si hei når jeg var nede i området.

Etterpå var det dags for en meget etterlengtet massasje. Jeg rakk å få i meg litt bringebær og biola. Man kan jo ikke være mett eller helt tom i magen når man skal få behandling.

En meget merkelig ting som skjedde var at jenta som masserte meg plutselig spurte med lav stemme "har du danset før?" jeg svarte ja, men pga kneet mitt har jeg hatt pause i lenger tid. Hun hvisket "din kropp savner det" og fortsatte! Gulp. Jeg synes sånt er spooky! Og spennende da!

Uansett, jeg er som et nytt menneske nå og gleder meg til trening eller spassertur i morgen.

Efter massasjen traff jeg Anna og Elita. Vi spiste middag og Anna laget en saus som var helt usannsynlig god. Tror det var rømme (gräddfil), sweet chilisaus og dill! Dill var utippat fra min side og veldigt godt! Vi skravlet i noen timer og nå er jeg hjemme i sofaen igjen.

Ingen kommentarer: