onsdag 3. juni 2009

Er jeg for utålmodig?

Jeg har nå spist Reduktil i 5 dager. Disse har gjort det de skal. Jeg spiser mindre porsjoner og reduserer altså kaloriintaket. I tillegg rører jeg på meg som vanlig og muligens litt mer. Jeg har begynt å drikke mer vann for å unngå noen av de vanlige bivirkningene av medisinen. Men vekta står stille. Ikke en gram ned?? Jeg synes klærne er større etter en uke, en bukse som satt temmelig stramt for en uke siden er normal nå. Hva er da problemet?

Spiser jeg for lite? Eller tar det bare litt lenger tid før det skjer noe? Oppveier all vann det jeg evt taper i kroppsvekt?

Jeg skal på återbesøk hos legen den 16 juni. Til da bør jeg ha gått ned 2 kilo i følge planen. Ellers øker de dosen på pillrene. Men det er jo ikke piller det er feil på. Jeg har jo mindre matlyst nå så de fungerer njo som det skall?

Jeg har satt sammen en liste på hva jeg spiser. Muligens bør jeg spørre om henvisning til dietist neste gang for å finne ut hvor jeg gjør det galt.

Tirsdagens måltider:
Frokost: kokt egg, 1 glass apelsinjuice, biola med fitnessflinger.
Mellommål: 2 knekkebrød, 1 liten avocado, kaffe.
Lunch: 1 risifrutti. (var ute å kjørte og fant ikke noe som fristet så jeg slo till med 160 kalorier)
Middag: 1 liten avocado, 1 stor tomat, 1 halloumiost.
Kvelds: fruktsallat (banan/eple/kiwi), kaffe.

4 kommentarer:

Slaskepott sa...

Du er flink flink flink!

Anonym sa...

Åh, vet du hur mycket Halloumi ost innehåller det är svindyrt om man räknar Points.....men så himla gott brukar steka till wokade grönsaker.....man får unna sig...Annica.

Agneta sa...

Ja, all ost är kaloririk. :) Tror det är närmare 300 kalorier/100gr...Hua...

Men jag är lite mer GI inspirerad än Viktväktarna som går på kalorier.

I ♥ Halloumi!

cbording sa...

Jeg har gått på Reductil selv, og det tok godt 1 uke før det slo ut på vekten, så hang in there:)