torsdag 18. juni 2009

Mamma och pappa kommer på besøk

I neste uke får jeg besøk av mor og far. Så jeg prøver å bli klar med en del prosjekter slik at vi kan få masse tid å bare gjøre hyggelige ting.

Først en liste til mor og far:
  • Glömde jag mitt Oasis hårpuder hemma? Röd liten burk på lilltoan?
  • Kan ni ta med lite torrkött?
  • Fanns bok 9 och 15 i kokbokserien hemma?
  • Några askar Lejonterva?
Anette, tunikan var slut i våran storlek, jag tog nog den sista. Mamma, jag köpte en i storlek 36 till dig.

Idag skal jeg ta en tur til IKEA og Jernia på Torshov. På IKEA skal jeg kjøpe en til lampeskjerm. Og på Jernia en rulle tapet. De har masse kule tapeter i odde ruller til 50 kr. Jeg skal bruke tapeten til å kle sidene på IKEA skapet jeg fikk igår. Tror det blir noe i sort og hvitt ettersom skapet står i gangen med sjakkrutete gulv. Toppen blir muligens kledt med knallrød mosaikk eller noe annet rødt.

Ikveld skal jeg på hundelufting sammen med en veninne. Vi åker ut til FOD gården og ser hvordan det ser ut der. Jeg ender vel opp med en litten voffsing her hjemme... Savner en hund. Eller så savner jeg bare selskap? Hvem vet? Det er litt ensomt her hjemme nå som Kent er på tur. Jeg klarer meg men merker at det er litt stille om dagen. I begynnelsen stod TV på hele dagene når jeg ryddet men nå har jeg byttet TV mot radio. Det går i P1 og P2.

Nå spiller de Halo med Beyonce. Det irriterer meg. Er det noe jeg ikke klarer så er det R'nB. Makan for kjedelig musikk. Alt, ALT høres likt ut!

Skal man høre på klissete tekster finns det andre artister som kan synge om kjærlighet uten å hyle og vrikke på rompa! Hmpf... (Vet ikke en gang hva sangen handler om...)

Dette er en sang om kjærlighet som jeg elsker: (hadde planer om å lære meg den på gitar og synge for min kjære i steden for tale i bryllupet. Men det slo jeg bort! Takk og lov!)

Ingen kommentarer: