søndag 28. februar 2010

Kort laget etter skisse

Jeg er jo litt ny i dette med å lage kort. Jeg er ikke like proff som de andre kortlagerne ute på nettet. Men jeg har i alle fall funnet noe som jeg kaller min stil. Den kommer nok å utvikles med tiden når jeg lærer meg mer og finner mer utstyr. =)

Nå sliter jeg med å finne punchere. Idag hadde jeg dog en åpenbarelse da Bikuben hadde masse på sin nettbutikk. Jeg skal ta en tur innom dems butikk i morgen og se om jeg kan få dem med meg hjem samme dag. Krysse fingrene (og gi tips om du vet andre steder som selger, har prøvd Norway Designs, Steffens og div Ark, Norli og Panduro. Alle er tomme for dem jeg vil ha.)

Any how, jeg har laget ett kort til Sukkersøtt sin utfordring nr 74. Kortet skal lages etter en skisse som ser slik ut:

 

Og mitt kort ble da slikt:



 

  

Jeg har brukt kartong fra Norway Designs til kortet, dymo til all tekst, originale scrabblebrikker til FLY, side fra liten atlas kjøpt på Norli Antikvariat til firkant og kartutsnitt. Kanter, blomst og sirkler er laget med Martha Stewart edge puncher og sirkelpunchere fra EK success.

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Jeg liker hva jeg ser!! *smiler*