mandag 22. februar 2010

Bestillingsliste til Danmark

Nå har jeg fått prisliste fra Spektrum Tekstil i Danmark. Farger er ikke dyrt i seg, men når man må bestille alt man trenger på en gang så blir det plutselig litt verre. Og når man da dessuten får se alle alternativene så er det jo såååå vanskelig å bestemme seg for noen få ting. Det er listen så langt... det er over 1500 kr (inkl. mva). Pluss porto, toll og moms til Norge. Må sjekke om noen jeg kjenner skal reise til Køben snart!

Svulmepasta:
EXP 500gr + EXP Sort 500gr
Bindere:

SOF-T MB 550% 1000gr + D 50  500gr

Pigment 50gr:
P17    Black UG – Sort          5%
P18    White T-UPR – Hvid Pigment    8%
P7      Brilliant Pink UBT -  Pink    3%
P2      Gold Yellow URT – Solgul      3%   
Metalfolie: 

Pink 1m, Sort 1m, Guld 1m
Flockark: 

Græsgrøn 1m, Sort 1m, Solgul 1m

Jeg har hatt besøk av hunden Ludo idag også, vi gikk på lang tur og tok en tur innom Panduro på veien hjem. Jeg har nå kjøpt litt mer utstyr og skal lage noen kort ikveld. I morgen skal vi ut og leke med valpen Milla. Idag var det -15 og snø i Oslo, så jeg må si jeg er litt fornøyd med å ha hund, ellers hadde jeg aldrig kommet med ut på tur. Tok dessuten på de tunge Sorel-støvlene så jeg fikk litt trening. For jeg klarte å droppe treningen ikveld. Det fristet lite å dra på trening klokken halv 6.

Ingen kommentarer: