fredag 19. februar 2010

Rosa og blå ♥

Jeg møtte en venn for lunch på Grønland Bazaar idag. Og etter lunch og kaffe på kaffebar var jeg såklart nødt til å ta en tur innom Indiska. Jeg elsker det meste dem har der. Og idag fant jeg masse fint igjen. Nesten alle bilder er tatt i butiken. Jeg klarte å la være å kjøpe masse ting. (Noe som er bra da jeg har den dj-la boten å betale). Meeen, papirfuglene kom med meg hjem. Det henger så fint på et snor. Jeg hengte opp dem i taket ved siden av vår store sorte skjenk. Synes det ble kjempefint jeg. Jeg har veldig lyst å kjøpe nye glass fra Indiska. Jeg har samme glass i mørk rød som jeg kjøpte til jul for sikkert 8 år siden. Nå først begynner de å gå i stykker. Jeg hadde 10 og nå har jeg 4 igjen. De er rimelige, stødige og koster ikke mer enn 25-30 kr. Nå som det nærmer seg sommer så kanske det er blå som gjelder?



Koppene, buddaen og blomsten er mitt. De andre tingene er fotografert på Indiska. Og uroen på overste kollaget i en thailandsk butikk ved siden av.

Ingen kommentarer: