fredag 5. februar 2010

Sofa på byttemarked


Litt for nyttårsaften gav vi bort vår sofa, nå har vi fått en ny på samme forum. Igår fikk vi hjelp av en god venn å hente denne mastodonten. Det var sannerligen ikke lett. Sofaen var nesten umulig å få ut av leiligheten, men den hadde jo kommet inn en gang og da måtte den jo komme ut?


Etter mange forsøk klarte gutta å få den ut av døren og bar den hjem. Huff, jeg får skikkelig dårlig samvittighet. Men det gikk og nå er den på plass. Den er ganske slitt, men fortsatt stilig. Den er kjempegod å både sitte og ligge i (som jeg gjør nå...).

Idag har jeg vært på NAV og levert papirer. Jeg VET at de som jobber på NAV har det tøft, det tviler jeg ikke på, men jeg ser ikke meg selv som en særlig kranglete eller dum person, og når man møtes av misstenksomhet, sure miner og en type nedlatenhet så er det ikke langt fra at jeg glemmer at de også har det tøfft for tiden. Men jeg holder god min og gjør så godt jeg kan.

Etterpå tok jeg meg en kaffe på Påfyll, gikk en tur på Grünerløkka for å finne en salong som hadde ledig time for nakke og skuldremassage. No luck!


Nå ligger jeg i sofaen og venter på at min lille nakkekink skal gi seg så jeg kan dra ut og kjøpe stoff!! Kurs i kveld og jeg gleder meg som et barn!

2 kommentarer:

mykstart sa...

Så kjempefin sofa! gratuelerer. Så bra med brukte ting!

Kort og Søm sa...

Ja, jeg vil gjerne bli med til Stoff og Stil en dag, det hadde vært kjempe hyggelig!! :o)
Når passer det for deg?

Ha det gøy på kurs!! :o)