onsdag 3. februar 2010

Onsdagsmys!

Hvor skal man begynne, med været eller? Tja, vi tar det. (bilden er fra igår som dere ser på datoen.)Været i Oslo begynner å bli litt slitsomt. Jeg er jo stor anhenger av snø og vinter. Elsker å kle meg varmt og være ute i kulda. Men nå begynner det å bli nok her. Jeg synes dessuten synd på dem som må jobbe ute i kulda hele dagene. Ser jo rett over på byggarbeidsplassen ved siden her. Idag når jeg gikk til bilen var det snøstorm, men mild sånn, slik at snøen var helt våt og OVERALT! Jeg så ut som en emo når jeg kom i bilen, mascara langs med kindene.

Når jeg kom til Anna dro hun ut med sine ansatte på jobb og jeg tok hånd om noen oppgaver på kontoret. Det er hyggelig å fikse med slike ting, er det noe jeg er glad i så er det å organisere papirer og lage systemer som gjør ting lettere. Ringte noen kunder og solgte litt i butikken. Alt i alt en hyggelig og rolig dag.

Til middag idag hadde vi bestemt oss for noe så merkelig som reker. Føles ikke helt naturlig når det er snøstorm, men saken er at rekene er gode denne tiden på året. Og så lenge man har det koselig inne så fungerer det helt fint!

Når kaffen var servert ringte det på døren, og Tessa kom på besøk! Så hyggelig, jeg trodde nesten spontanbesøk var utryddet i sørlige deler av skandinavia. Vi har skravlet hele kvelden, drukkit god kaffe og te og lyxat til det med litt Anton Bergh sjokolade. Fy fy!

I morgen har jeg en del papirer som må samles inn for levering, trening med PT kl 15.00 og henting av sofa etter 17.00. Vi gav bort vår sofa på Underskog etter jul og har nå fått en på samme nettsted. Hurra for Underskog!

Jo, før jeg glemmer det. Vi har fått informasjon om kurset i helgen og tema er cameo-brosjer. Det blir gøy, jeg snakket tidligere med en kurskollega om at jeg hadde lyst å bruke siluetter til trykk. Så her er det litt av samme tanke. Litt. Jeg har vært på Bærre lækkert og sett på gamle siluettpostkort som jeg kunne tenke meg å bruke. Men ettersom jeg ikke kunne velge og kortene kostet rundt 90 kr så har jeg ventet med å kjøpe noe enda. Dersom jeg får tid på fredagen før kurset så skal jeg ta meg en tur igjen. http://www.berrelekkert.no/

Ingen kommentarer: