torsdag 25. februar 2010

Formiddag med rammelim





4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Lurer fælt på hva du skal lage..?
Rammelim ligger litt på vent hos meg for tiden, tror det blir mer av det når jeg kan sitte ute og rulle av papiret...*smiler*..

vigdis sa...

Dette liker jeg! I flere måneder har jeg samlet på bilder fra mitt barndoms barne-tv for å bruke det i et prosjekt, det er morsomt å se noen jobbe med de samme tankene.

mykstart sa...

Dette ser veldig spennende ut, rammelimgreiene dine. Nå er jeg ferdig med bok, og klar for kaffen vi måtte utsette. Gjerne denne uke eller neste, om du kan da.

Agneta sa...

F: Det skal brukes til min laptopveske. Skal montere dem på ett sort/hvitt stoff.

V: Ja, ikke sant, jo mer jeg tenker på det desto flere kommer jeg på. Det er så gøy!

M: Det er spennende! Skal gjerne vise deg en dag. :) Kaffe høres bra ut. Sender deg en mail.