tirsdag 16. februar 2010

Min aller første...

Jeg har fått min første bot fra en fotoboks idag! Min aller første fartsbot i hele mitt liv! Jeg føler meg som en kriminell! Det er helt forferdelig. Jeg er å anse som en frøken duktig når det gjelder slike ting. Nå har jeg ett brev i posten fra politiet! Fullstendig på gråten her altså. Og dyrt er det... Veldig bortkastede penger spør du meg.

Dagen har vært rar, som det pleier å være en uke i måneden. Litt paranoia og stress i magegropen kombinert med smerter og tiltaksløshet. På magedansen var det full gruppe på trinn 1 så jeg droppet den, til trinn 2 var jeg nødt til å dra, jeg hadde ikke Naproxen med meg og måtte dessuten kjøpe litt ting på Claes Olson før de stengte. (synd for timen er morsom, vi øver på en koreografi, Bora Bora heter sangen.)

Her er Hilde som er min instruktør:



Når jeg kom hjem lagde jeg ferdig brevet til Fanny og satte frem mian kham. Såg litt tv samtidlig som jeg klippet ut motiver fra blader til kollagene. Så plutselig fant jeg brevet fra politiet og etter det har denne kvelden ikke vært så morsom lenger. Blæææææ! Det er det eneste jeg kan si.

Alt var vel kanske ikke trist i kveld, fikk to lenker av min mann også;

Denne fra når de testet Daves Insanity saus på jobben hans:
http://www.dinside.no/834806/noe-av-det-sterkeste-du-kan-ha-i-maten

Og denne om test av PT på treningsentere i Oslo:
http://www.dinside.no/826860/personlige-trenere-til-test
Det er min trener på bilde nummer 3 (4) fra Oxigeno. Jeg er svært fornøyd og synes det er synd han skal slutte.

Flere artikkler der Kent er med:
http://www.dinside.no/821238/slik-lager-du-verdens-%28nest%29-beste-kaffe
http://www.dinside.no/806653/eksos-oppvaskvann

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh jag vet hur det känns med att köra för fort jag gjorde det med....sitter och kör bra musik och så ser jag blinkande blåljus bakom mig. och det är mig de vill stoppa....körde...105 på en 70 väg...2000:- i böter och indraget körkort i två månader....så jag vet hur du känner det.....det är hemskt...man känner sig kriminell...
annica (din faster)

Elisabeth H. sa...

Kjedelig med fartsbot !!! Har fått 3 stk på 32 år.. så det er vel ikke så verst. Men den sureste var når vi var 4 damer på tur til Stoff og stil i Drammen for et par år siden, med masse å prate om og god stemning, gikk det noe fort nedover i Oslofjordtunnellen... Og vi som skulle til Soff og Stil fordi det var så billig...
Mitt råd : Betal den og glem den...Elisabeth H.

Agneta sa...

Må bare fortelle at denne boten kom også til på en tur til Drammen og Stoff og Stil... ;)