mandag 15. februar 2010

Bilder på noen fine ting i studion


Idag var jeg ned til studion med hunden Ludo. Jeg skulle hente symaskinolje. Den fant jeg ikke, og så husket jeg på at jeg allerede har den hjemme! Typisk... Men jeg fotograferte noen av mine favorittsaker i alle fall. Det er så kult å fotografere da Christina malte veggen sort. Så justere kurver i PS så har man ganske ok bilder fra en enkel mobiltelefon (klikk for større bilde). Nå skal jeg legge meg i sofaen, Ludo er hentet og jeg har spist middag. Gjesp...

3 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hei der:)
Super søt hund du har, helt herlig der han balanserer på sofakanten*s*
Herlige bilder du viser over her, ønsker meg så en globus:)

Ha en super fin mandags kveld videre.

HUGS

Agneta sa...

Ja, er han ikke nydelig! Det er ikke min da, jeg er dagmatte (som vi kaller det i sverige). Fint selskap nå som jeg har tid på dagene.

Globusen fikk jeg av en som skulle kaste den, den er trukket med papir og har grenser som ikke eksisterer lenger og lender som for lengst er borte. I love it!

gnb sa...

utrolig tøft med den svarte bakgrunnen når du tar bilder, du er kreativ Agneta!
kjekt å se innom bloggen. Er starta på bildet mitt og gleder meg til treff og nytt kurs;)