fredag 12. februar 2010

Fredag med solskinn

Jeg har hatt en koselig dag. Først hentet jeg noen kopier på instruksjoner til symaskinen. Gamle instruksjonsbøker er så flotte. Men da jeg skal låne ut maskinene så synes jeg det er fint å "skrelle" bort litt sider som ikke trengs.

Jeg dro så ned til Kr Augustgate 13 og leverte symaskinene. Eventet starter i morgen kl. 12.oo og det er bare å komme. Ta med deg venner og stikk innom!

Så spiste jeg lunch med en venninne hjemme hos henne. Vi skravlet om alt mulig og hadde det kjempekoselig.

Så fikk jeg tekstmelding fra en på magedanskurset. Vi skulle møtes noen fra gruppa for å gå på Oslo Orient Festival. Det har vært planlagt i mange uker. Men det har faldt bort i siste ukens slit med hodepine og annet. Så jeg hadde planlagt en rolig kveld hjemme med hekling og brodering. (Kent skulle ut så jeg så for meg en sånn alenekveld når man kan gjøre hva man vil, se på vilket søppel som helst på tv, høre på hva musikk man vil, være stille og pysle... hihi... ) jeg svarte at "Japp, passer fint kl. 1800". Men når jeg kom hjem endret jeg meg, og nå sitter jeg i sofaen med ett glass vin, pc, en halvferdig knall rosa lue som venter på å bli klar. Jeg sendte en melding og forklarte. Jeg håper jentene har en flott kveld!

Jeg håper det er fler tilfelder å se de flotte danserne igjen, og nå skal jeg bare kose meg!

Ps. sjekk ut denne bloggen: http://tegnelogg.blogspot.com/ Jeg har lenket til mitt fødselsdato, for jeg begynte å lese der. Og jeg synes faktiskt at damen den dag er en dame jeg kan identifiere meg med. Jeg har funnet mange andre også. Jeg er på en måte glad at jeg fant bloggen ett år for sent, for nå kan jeg lese om så mange damer jeg vil, det er så mange.

Ingen kommentarer: