onsdag 24. februar 2010

Nye kort!

Jeg har hatt storproduksjon av kort den seneste tiden. Det er så morsomt. Her er noen eksempler på de første kortene jeg har laget.

Idag har jeg vært på Steffens nede i byen og kjøpt meg to punchere og litt nye papirer. Jeg tror jeg kommer å bli litt hekta på dette med papirer og tilbehør.
Så langt har jeg laget ca 60 kort og det er max 3 av hver. Jeg liker veldig godt å bruke dymoen til tekster og tekstene blir ofte litt tullete. Kanske er det noen som liker kortene, kanske ikke. Who knows?

Ikveld har jeg bestillt konvolutter og cellofanposer fra Papirloftet.no og når dem har kommet så blir det dags for epla.no for meg... Scary!!

EDIT: Jeg har gjort om layout på bloggposten (25 feb) ettersom den vanlige editorn fungerer igjen. Noen bilder falt bort.

Ingen kommentarer: