tirsdag 2. februar 2010

Enda mer gaver!!


Denne dagen blir bare bedre og bedre! Når jeg kom hjem og åpnet blomsterpakken jeg fikk av Anna fant jeg ett kort med en fantastisk fin hilsen. Snufs... Jeg er litt gråtmild idag, kjenner jeg. Takk søte søte deg...


Og i tillegg hadde det kommet et paket fra Kiruna. Der var det masse fint. Fanny hadde sendt med to hjerter, en laget i nålfilt i samme farger som en marihøne (nyckelpiga). Og ett sort med kantsømmer og paljetter. Jag skal muligens montere den sorte med paljetter på en nål slik, at jeg kan ha den som brosje!


Linus hadde sendt med en tegning til meg (den skal jeg bruke som trykk på kurset i helgen). Anette min søster har sendt med små gummiknotter som jeg kan bruke til øredobbene, jeg mister jo dem hele tiden. Så fikk jeg masse bilder av barnen, og igjen begynner jeg nesten å grine. Savner dem så masse, hver gang vi sees så har de blitt ett år eldre, tiden går så fort. Fanny har sendt med ett brev også, så nå skal jeg og få sende vanlige brev og ikke bare mail. Det gleder jeg meg til.


Ellers så har Hilde som er min magedanslærer lovet at jeg skal få til en koreografi hvis hun får bestemme. Det blir den første i så fall, jeg er helt håpløs. Siden jeg kom hjem har jeg gått og repetert i hodet, "gå, gå, gå - arabesque!" "gå, gå, gå - arabesque!" Nå endelig tror jeg armer og ben er på rett sted.

Kent hadde middagen ferdig når jeg kom hjem og nå har jeg fått en god kopp kaffe. For en deilig dag! Det kan jo ikke bli bedre.

Takk alle som har gjort denne dagen helt fantastisk!

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Gode dager må man ta med seg...*smiler*
Ha det gøy på kurset i helgen!!
Klem Fredrikke :o)