onsdag 10. februar 2010

Jeans workshop anyone?

Idag har jeg vært på lunch med en tidligere stamgjest og nå venninne. Vi møttes på Eger Café hvor vi spiste og tok en kaffe. 

De serverer kun rawfood og jeg var nok litt pystete når jeg valgte en sallat isteden for nøttemelk, asiatisk sallat med nøttesushi og sesamsnacks med blåbær og mangosten som var dagens raw meny. Jeg smakte på nøttemelken og sesamsnacksen og syntes det var ok. Nøttemelk kan jeg tenke meg er sundt og det var faktiskt ganske godt, tror det var kanel og kardemomme i også. Etterpå dro vi til Sinsen Brukthandel og kikket litt før det var dags for meg å si "ha de!" og dra videre til Frogner for min hudpleie.

Vel på Beths satte jeg meg og leste litt før det var min tur å få behandling. Behandlingen var på en time og det var kjempedeilig, fine behandlingsrom, deilig musikk og oppvarmet behandlingsbenk. Her hadde jeg virkelig lyst å bli igjen.


Etter det dro jeg ned på studio for å prøvesy alle maskinene jeg skal låne ut i helgen. Monki fra Sverige skal ha en happening med workshop i Oslo og jeg har lovet å låne ut några av mine symaskiner.

Jeg ville ha så mange som mulig av samme type så jeg satte istand 4 Husqvarna 2000. En var litt herpa etter en noe engasjert men lett distré elev (no hard feelings, her ble det mye kreativt uansett! Og som vi sier i Sverige "Inget kalas utan kras".). Den hadde blitt sydd med uten å senke pressfoten så hele spolhuset var full av tråd.

Men skam den som gir seg, nå kan jeg plukke i sær en husqvarnamaskin også. Alle maskinene fungerte som de skulle og jeg har pakket dem inn i bilen. I morgen skal jeg bruke instruksjonsboka for å lage en kortfattet instrukts som kan lamineres og legges ved maskinene.

Har du lyst å bli med? Klikk på bildene for bedre info og meld deg på via nettsiden under.


http://www.monkiworld.com/partycooljeans/
Mer info: http://underskog.no/kalender/61557_monki-diy-jeans-event-loerdag-13-februar/forestilling/89350

Ingen kommentarer: