mandag 1. mars 2010

Nytt utstyr til min lille kortverksted

Idag er jeg noe redusert av forkjølelse igjen. Men jeg har hunden Ludo på besøk og det gir energi.

Etter å ha chillat i sofaen noen timer var det dags for liten tur i det milde Osloværet. Etter en tur i parken slengde vi oss rett i Punto for å dra på eventyr.

Igår fikk jeg tips av min venninne Anna om en ny scrappebutikk i byen. Det ble første stopp. Oppe på Sandaker finns butikken Scrappegodis! En butikk helt i min stil. Tror nok jeg blir stammis der. :)

Nettside: http://scrappegodis.no/

Der kjøpte jeg papirer, og jeg var flink. Jeg kunne lett gå bananas da de har veldig mye fint. Men jeg holdt meg til en nett sum av 70 kr. Men fikk mye fint for de kronene.

Etterpå kjørte jeg ut til Strømmen for å kjøpe nye punchere på Bikuben. Jeg må bare si, holy! De har så mye ting der at det er vanskelig å bestemme seg.

Jeg vet ikke om de holdt på å gjøre om i butikken eller om det alltid ser slikt ut? Det var ting overallt på gulvene.

Men, kreativt kaos er jo hyggelig. De hadde alle punchere i verden der og jeg kunne velge helt utfra mine egne ønsker og ikke utfra hva som var tilgjengelig. Det liker jeg! Jeg kjøpte tre ulike i størrelsen 2", 2 1/2" og en 3 1/2". Jeg kjøpte også en del ensfarget kartong.

Nå skal jeg lage meg lunch og drikke litt god te med honinng. Ludo skal være her til kl. 17-18 ikveld så vi kommer å få oss en til tur ut idag. Kanske går vi ned  over Grünerløkka og møter Kent når han går hjemover. Ludo har nå krabbet seg inn under pleddet og rullet inn seg i saueskinnet. Tror han er veldig glad i å ha det varmt om seg.

Ingen kommentarer: