tirsdag 30. mars 2010

Ferietid

Jeg har vært lite mindre kreativ de siste dagene, og brukt altfor mye tid forann pc. Jeg leser om cruisereisen og lager dagdrømmer utfra all informasjon jeg finner. Det skulle bli ett gigantiskt antiklimax dersom dette ikke gikk igjennom.

[Bildet er hentet herfra.]

Jeg leser om maten og restaurangene, om fitnessenteret, biblioteket, spa-avdelingen, drikkepakker og utflukter. Sjokoladeproving og jacuzzi. Det som fikk meg å le idag var informasjonen om at man 24 timer i døgnet kan bestille popcorn til lugaren. Vi har jo DVD og et bibliotek med filmer man fritt kan låne fra.

Båten har max 300+ gjester og man blir raskt kjent med andre. Vi seiler fra havn rundt 16.00-17.00 på ettermiddagene og legger i havn kl.0800 hver morgen. En hel dag er vi til sjøs. Ellers er det ettermiddagene vi seiler.

Så har jeg trent hver dag denne uken, og har lovet meg selv å trene alle fem hverdagene. Dersom vi er i byen i helgen skal jeg få til en time da også.

Jeg har kjøpt meg ett par fine sort/hvite sko som jeg skal trippe rundt på dekk med dersom reisen blir av. Må sortere garderoben så jeg kan ta med klær som passer seg. Det er en ikke streng dresscode, men selvsagt pyntar man jo seg mer til hverdags dersom man skal på enn luksuscruise enn på en danskebåt...

Jeg er veldig kjedelig muligen, men ser for meg en marine, hvit, rød og leopardgarderobe! Leopard er aldrig, aldrig ut i min garderobe! Så idag fant jeg en lang leopard mønstret t-shirt som var kjempesøt med rødt stretchbelte til. Og store beige solbriller! Nå må jeg bare få tak på en stor solhatt!

Når jeg dagdrømmer laster jeg ofte ned bilder. Disse er fra gårsdagen. Som dere ser har jeg litt annerledes kroppsyn. Jeg tror seriøst at jeg kommer å se like hot ut i disse klærne som modellene gjør! Johoooo! (trene Agneta trene!)


Skoene er fra H&M. Tankinien fra Long Tall Sally. Kjolen, brillene og sokkene er fra ASOS. Swinger hatten er fra Village Hat shop.

Ingen kommentarer: