fredag 26. mars 2010

Produktiv dag!

Idag har jeg vært så utrolig produktiv at jeg ikke tror det selv. Kl. 0630 sto jeg opp med mannen min og følgte med på morgensvømming på Torshovbadet. Det var kjempedeilig å svømme igjen. Men du verden så nitrist dette badehuset var! Man kan jo bli deprimert for mindre.

Etterpå dro vi på Vespa for å spise frokost.

Vel hjemme var det dags å lage noe fint til Anna (sjefsdiva på Diva Interior) som har hjulpet meg med masse forskjellig. I går var jeg innom Snella & Petronella og i natt kom jeg på hva jeg skulle bruke knappene til. Sagt og gjort. Jeg sydde på maskin og for hånd og vips så hadde jeg en fin gave. (Ja, jeg sier selv att den er fin, jeg gir jo ikke bort noe jeg ikke selv liker ;)

Så har jeg ryddet og ryddet og ryddet idag. Og endelig er jeg ferdig...

PS. Jeg fortalte Natascha og jentene hva jeg skulle bruke knappene til igår, og sendte over bilde på det ferdige resultatet idag. Fikk ett mail tilbake som gjorde meg kjempeglad! Man kan jo ikke annet enn å smile når man får slike ting i mailboksen?

Tjolahei og tjolahopp,
Bildene fra deg var supertopp

Hoppfalleri og hoppfallera,
De er så sabla bra at vi,
og knappene ble kjempeglad!

Nå er det bare å glede seg,
neste diplomrunde, premierer vi deg.

Det blir heder, ære og knappepakkesang,
Gå med hevet hode, dagen lang.

Ingen kommentarer: