mandag 29. mars 2010

Citypåske!

Denne påsken blir vi hjemme. Ikke hyttetur, ikke Kiruna reise og ikke heller tur til svigers. Grunnen er at Kent skal studere, og vi har flere reiser kommende i nær fremtid. En tur til Kiruna for å feire pappas 60 årsdag. Kent skal på konsert med gutta i Berlin og jeg skal kanske på cruise som tidligere post avslører.

For min del blir jo ikke påsken mye mer annerledes enn andre dager. Jeg skal trene, være kreativ, rydde og planlegge. Jobber skal søkes og ting skal selges. Jeg har rideutstyr for mange tusen i kjelleren og de pengene planlegger jeg å gjøre noe morsomt med.

Jeg har begynt organisere på arbeidsrommet. Og på lørdagen var jeg på IKEA og handlet inn mapper for å sortere alle papier som ligger blandet.


Nå er jeg nettopp hjemkommen fra trening på Oxigeno.

Det er dags for dagens vindusshopping...

Wind Surf Dress Code
During the day, dress onboard is decidedly casual, even "beachy." In the evenings, "country-club casual" prevails, with men wearing collared shirts (no ties) and women in pant suits or coordinates. There are no formal nights onboard. Dress in Degrees seemed to be more oriented toward cocktail-attire, but that is not a requirement of the ship -- the only caveat from that quarter being no bathing suits or tank tops allowed in the restaurants at supper time.

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Sånne mapper trenger jeg også...
:O)

Unknown sa...

Hoppas på en kaffe med dig & Kent när ni är i Kiruna. Glad Påsk!