torsdag 11. mars 2010

En dag bare for meg!

Idag har jeg varmebehandlet Alicebildene på morgenen. Jeg har vært på trening med PT og blitt shinet opp på salong.

Jeg har også vært i butikken til Hild Rief. Jeg rakk å snakke med Hild litt før hun spurtet i vei.

Endelig fikk jeg mulighet å prøve noen av plaggene jeg har drømt om lenge! Men jeg er blakk så det ble ikke noen shopping idag. Jeg har dog hengt av begge plaggene for å prøve å finne på noe lurt. JEG VIL HA!!!

Kåpen er i ull, knall blå, og jeg får en så fin siluett i den. Det er noe med designet til Hild som gjør at man føler seg så utroligt fin. Hun kan lage design for lubbne jenter som meg også. Størrelsene er ikke bare "større" de passer også i alle retninger. Hvor ofte har vi ikke opplevd att XL har like lite plass til puppene som S? Den der evinnerlige sømmen rett over puppene isteden for under som de andre jentene kan ha...

Kjolen jeg prøvde var helt nydelig. Den er fargerik nok til å skille seg ut i en hverdagsgarderobe. Men stoffet; myk, tung bambus gjør at den er utrolig behagelig å ha på seg. Armene er lange og skjørtdelen er lenger bak enn frem. Deilig!

Jeg stakk også innom Monki, fant en prikkig cardigan og en hårsløyfe. Enda har jeg ikke klart å bruke opp pengene... Føler meg ikke helt hjemme i den butikken, jeg er for gammel.
Når jeg satt i sofaen på salongen idag, leste jeg ett interiørblad. Mener det var Elle Interiør (rette meg gjerne om jeg har feil!). Jeg knipset bilder av noen ting jeg ble veldig glad i.

Bordet av lastpaller var helt fantastiskt. Jeg lagde ett lignende bord når jeg bodde på landet. Bare mye mindre. Det ble brukt som plantebord i hagen. Jeg hadde en lastepall stående bak bordet slik at jeg kunne hamre inn rustne spiker og henge hageredskapene på. Det malte jeg ikke. Men dette var bare helt nydelig. Kult å ha i hagen eller på hytta.

Veggen av mønsterpapir hadde jeg tenkt å lage på studio, tviler jeg får lov å ha så mye farger her hjemme. Jeg snakket med min venninne Anna om det på telefon sist jeg var på Scrappegodis. De har jo så absurd mye kule papirer der.

Lampen var genial. Jeg får alltid lyst å kjøpe skjermene fra gamle lamper på loppemarkeder men har ikke brukt dem till annet enn å sette telys i. De er fine som lykter. Men nå fikk jeg mer ideer. De skalikke bli lampefot. Men noe annet. Fortsettelse følger!

Løvebadekaret var helt vidunderlig! Hva mer kan man si?

Og May, var det disse krakkene du fortalte om? De var kule!

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

God morgen! :o)
Kjempe fin farge på den kåpen/jakken, skjønner du likte den!
Kan du møtes en dag til uken?? Kanskje onsdag?
God helg,
klem Fredrikke :o)

Agneta sa...

Fredrikke, neste uke ja! Jeg har sendt deg mail.