tirsdag 2. mars 2010

Nostalgia og snø


Jeg har vært hundevakt idag igjen. Ludo er en morsom liten kamerat å ha her. Jeg er forkjølet og har ikke så mye energi til å være kreativ om dagene. Men jeg kommer meg i hvert fall ut når jeg har en hund som trenger lufting.

Igår kveld var jeg dog produktiv. Jeg hadde noen bøker som jeg reddet fra en loppis for noen år siden. Disse har jeg lenge tenkt å gjøre noe med og igår ble dem til gjenbrukskort.

Bøkene var Lilla Annas julklapp og Lilla Loffan och Tjocka Poffan. Kortene er nå klare for tekster i passende tema. Det er det koseligste med kortene. Det å finne på søte tekster. Noen kort ble laget med papiret som ser ut som 70-tals trepanel. Det ble kule rammer til noe som i mitt hode heter Home Edition... *ler*.

Idag fant jeg flere bøker på en loppis som jeg skal bruke til nye kort. I begynnelsen føltes det vondt å klippe i kortene, men etterhvert så tenker jeg at det er jo bedre at vi ser på kortene enn å kaste bøker som er ødelagte? Jo, jeg velger å tenke sånn... Det var helt vidunderligt i solen idag. Ludo var happy og jeg var happy.


Ha en flott kveld!

1 kommentar:

Emma sa...

Vilka fina kort, kul idé att göra av gamla böcker. Börjar känna att jag också måste göra något kreativt ;-)