mandag 8. mars 2010

Veske med hundmotiv!

Nå er vesken så å si ferdig. Jeg har kommet på noen justeringer jeg har lyst å gjøre på den, da den ble noe for vid. Jeg brukte ikke mønsteret jeg har laget denne gangen da jeg ikke vet hvor det er. Så det ble litt på fri hånd.

Jeg er i alle fall veldig glad i fargene. Så det blir nok flere ting i denne skalaen.

Hundemotivet fikk jeg av en venninne, og motivet er ført over på filtstoff med rammelimteknikk. Filt viset seg å være veldig fint å rammelime på. Dette er et rimelig filtstoff som selges i ferdige A4 ark på Ö&B i Sverige. Liknende kan jeg tenke meg finnes i vanlige hobbybutikker. Filtarkene er litt stive, og veldig tynne så det var perfekt å jobbe med. Syingen gjør jeg på min gamle Husqvarna 2000.

Det blå kroklissbåndet kjøpte jeg i Sverige på Bugano. Tror jeg betalte 5 kr metern for det.

 

 

Ingen kommentarer: