onsdag 10. mars 2010

In wonderland?

If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?

Såklart blir også jeg inspirert av den fantastiske historien om Alice. Ikveld har jeg rammelimet noen bilder jeg har funnet på google. Klokkene har jeg montert på organsa og de andre bildene på nøytral lærret. Klokkene skal bli fikkur, med kjede og polstring. Ettersom jeg bruker organsa (jukseorgansa) til klokkene, trenger jeg ikke å speilvende dem. Stoffet er gjenomsiktig og klokken blir på den måten rettvendt, og beskyttet av stoffet. Det synes jeg er ursmart!

Dagen har ellers vært fin, jeg har ryddet hjemme, vært på tur i solen med hunden Ludo, hilset på hjemme hos Anna og søkt jobb.

Jeg har også meldt meg på søndagsmarkedet på Blå. Jeg håper jeg får bord. Da skal jeg selge kortene jeg lager, noen kopplys jeg har støpt i kaffekopper på stett og dåpskjolene som jeg har sydd i gjenbruksmaterialer.

Det blir også gamle vintage kjolemønster, noen gamle vesker, noe vintage klær, og annet retro-stuff jeg ikke lenger bruker. Nå skal det renses og lages penger av gamle kjære ting som støver...

Etterlysning!!!
Jeg må få tak på svulmepasta raskt! Er det noen som vet hvor i Norge jeg kan få tak på det?? Setter også stor pris på alternative navn på dette slik at jeg kan søke videre på nett. :D 

1 kommentar:

Velkommen til min kreative verden sa...

Disse bildene er bare helt fantastiske. Du er helt Rå. Jeg mister pusten av dette.

Jeg gleder meg til å se hva du gjør med dette.

Svulmepasta kan du bestille fra Spektrum Textil i Danmark: )Jeg skal ta det inn når jeg får nettbutikken min oppe og går.

Hilsen Gitte