torsdag 30. april 2009

Torsdagssalg

Idag var jeg og Kent på Oslo Sportslagers torsdagssalg i 8 tiden. Jeg trengte ett par treningsko jeg kan bruke utendørs og Kent skulle se på en sykkelhjelm. Vi fant løpesko begge to. Jeg er kjempefornøyd med ett par "nike women's air structure triax 9" phu... ja, langt navn, men de har god demping og det trenger jeg når jeg er ute og går. Fikk dem for 500 kr. Det er jeg fornøyd med. Så spaserte jeg videre til Grünerløkka og tok meg en kaffe og en sandwich på Kaffebrenneriet sammen med Anna. Vi trasket litt rundt her og der og sånn i 11 tiden var jeg hjemme igjen.

Idag skal jeg til frisøren og klippe meg, det skal bli deilig. Så en tur på banken og posten. Etterpå kontorarbeid hjemme.

Jeg er veldig glad for at jeg har hatt så lett for å trene de siste dagene, jeg er ikke glad i trening, jeg synes det er et pes. Men nå har det gått bra, og (pepper pepper) kanske dette betyr att jeg er på vei å bli vant til det. Igår ville jeg feks trene to ganger. Men dro ikke tilbake. I morgen skal jeg trene og i helgen og. Og de dager jeg ikke trener går jeg uansett med Kent på morgenen når han går på jobb. En spasertur i 40-50 minutter er en kjempedeilig start på dagen.

Bilden jeg har lagt ved er tatt utenfor huset vårt. Jeg hadde ingen aning om at det var en snikvei for katter der. Når jeg kikket inn såg jeg bakgården til nabohuset. Det var veldig smalt og katten kom såvidt in. Gulligt!

Ingen kommentarer: