torsdag 2. april 2009

En aktiv dame!

Jeg tror nesten ikke det er mulig. Jeg er et B-menneske de luxe. Sover gjerne lenge om jeg får. Men idag var jeg tidlig oppe. Anna kom kl 8.00 med den store bilen og vi slengde inn litt skrot fra jobb og kjørte til Haralsdrud. På vei hjem var det masse bilkøer så vi hadde tid å snakke litt om alt som skjer rundt oss. Det er hyggelig. Savner Anna nå som vi ikke sees hver dag. Om det er like vakkert vær i morgen som det var idag skal vi ta en tur i marka i morgen.

Jeg ble kjørt hjem igjen og så begynte jeg å ordne med frukost for meg og Hildegunn. Jeg dekket bordet like fint som i helgen og det ble en koselig morgen. Nå har jeg hengt opp klær, støvsugd litt og gjør meg klar til jobb idag.

Så har jeg klagd på piggdeksbot som jeg har fått. Jeg blir gal!! Jeg betaler via SMS for dagsoblater når jeg bruker bilen. Så har jeg fått bot når bilen står parkert på jobbet! Når jeg kjørte hadde jeg oblat betalt og når jeg kjørte hjem løste jeg for en ny dag. Hva er dette. Om jeg må betale når bilen står parkert så kan jo poenget med dagsoblat fjernes! Grrrr.... Får håpe de sletter boten, jeg har ikke lyst å betale 750 kr når jeg mener jeg har gjort riktig.

Ingen kommentarer: