tirsdag 28. april 2009

Først hit sen dit

Jeg har mye å gjøre for tiden. Jojo... Farter hit og dit! Idag feks... oioi, stress...

ja, da var det IKEA med min venn og tidligere arbeidskollega Christer på formiddagen. Jeg hadde store innkjøp på listen... endte opp med to blomster til balkongen, en salatslynge, to lystestaker på salg og et sengesett. Meget viktig ;)

Skulle på massasje hos Tuva men det ble kansellert. Rakk å stikke innom Jenny, også hun en tidligere kollega, på Bianco.

Så videre til HildeGunn, venninne og tidligere arbeidskamrat. Lunch og shopping. Også det meget viktig. Kjøpe grønn te på Palais de The. Og to t-shirts til Fanny og Linus. Gul bil til Linkan og "Tøff-i-trynet" motiv til Fanny. Fant dem på Probat.no. Butikken ligger på Grünerløkka.

Treffe Anna på ettermiddagen, vi skravlet og prøvde en av de grønne teene jeg shoppet idag. Grønn te er ikke min greie men det skal være så sundt å ta en kopp etter maten så nå er det bare å prøve.

Så hjem og lage middag, improviserte en liten rett med falukorv i ovn. Med kokte poteter, tomatsaus med litt gul løk, ananas og chilli... Rouqefort på falukorven. "Man tar vad man har" som Kajsa Varg sa. Nam nam.

Nå frustrerte fruer, Privat Praksis og ett glass vin.

Ingen kommentarer: