onsdag 29. april 2009

Knekkebrød er godt!

Først spassertur i ca 50 minutter på morgenen. Så styrketrening i 40 minutter og avsluttende kondisjon i 10 minuter på elipsemaskinen/crosscountry-dingsen.

Når jeg var ferdig spasserte jeg hjem i regnet. Jeg var bokstavlig talt skrubbsulten og kastet meg over mat når jeg kom hjem.

Det ble såååå himla godt. Lagde meg en gjeng gode knekkebrød.

Speltbrød - camembert, vildblåbærsmarmelade (Mackays)
Speltbrød - camembert, sitron og olivmarmelade (Olivier & co)
Speltbrød - røkt peppermakrill (Koster røkeri)

Havreknekke - skivbar leverpostei (arboga) og smørgåsgurka.

Masse masse vann. Dette var virkelig supergodt. Og den blåbærsmarmeladen var helt vidunderlig til osten. Føltes superlyxigt!

Nå skal jeg besvime i sofaen en stund. Etter det er det rydding som gjelder. Har masse jeg må fikse på her hjemme.

Ingen kommentarer: