torsdag 30. april 2009

Litt huslig?

Jaja, dagen går bra, det er bra nå! Jeg har klippt meg, har nesten like langt hår som før men det er friskt, luftigere og jeg føler meg så fin så fin.

Jeg har vært på banken og posten idag. Som jeg skulle, jeg har handlet hjem poteter, bacon i bit, tyttebærsyltetøy og kvitseidsmør. I morgen blir det paltmiddag. Kompe, raspeball, komle osv. Jeg visste ikke att jeg hadde venner som likte dette men joda! Endelig får jeg by på paltmiddag. I sverige der jeg kommer fra spiser vi palt med stekt flesk ved siden av. Salt smør og tyttebær. Håper det faller Hildegunn i smaken.

Så har jeg vært så utrolig flink her hjemme. Renser og rydder. Har vasket vinduene i stua, nå ser man ut!! Fantastisk, men f-n så skittne de var...

Nå prøvde jeg å støvsuge men posen er full!! Og jeg finner ikke de andre. De er her ett sted, men vi har flyttet rundt på allt så jeg vet ikke hvor. Kent vet sikkert. Han er på teater nå så jeg får ta andre ting mens jeg venter på beskjed.

Silvia ringte og spurte om jeg ville med på sykkeltur. Det hadde jeg gjerne gjort om jeg hadde tid og om syklen var i orden. Men jeg inviterte på en pils isteden. Det er den fantastisk kveld og varmt på balkongen. Så nå sees vi snart.

Snakkes!

2 kommentarer:

Silvia sa...

Takk for en hyggelig kveld, Agneta!

Si fra når syklen din er klar, så tar vi en tur og tenker på ham som har mange, mange kilometer igjen til Bergen.

Ufo 3D sa...

These is informative content. Want to show you another useful article https://ufo3d.com/creative-holiday-marketing-ideas-furniture-businesses