tirsdag 7. april 2009

ah, jeg er så flink

Jeg har jo treningskort på Oxigeno, og til tross for at jeg har mulighet å trene opp til alle dager i uka får jeg det ikke til. Men idag har jeg vært flink. Først vanlig trening på tredemølla, så skulle jeg være litt eventyrlig å prøve den som man på en måte slider til siden på. Det er en type elipsemaskin hvis jeg skjønner det riktig. Nuvel, jeg klev på, trykkte litt på en interaktiv skjerm og fant ut at jeg hadde + og - knapper på håndtakene slik at man kan reglere intensiteten litt der med. Men fytti grisen vad tøft dette var, ikke tøft på en moro måte. Jeg ble helt utsliten! Klarte ca 8 minutter før jeg var nødt til å trå av... Så følgte jeg opp med styrketreningsprogrammet mitt. Tipper jeg er ganske så støl i morgen.

Etterpå ble det som vanligt det jeg ser mest frem til når jeg går til Oxigeno. BASTU!!! Deeeeilig. Jeg blir så avslappet og det er sååå fantastiskt skønt å bare ligge der og tenke på ingenting.

Jeg dro innom Anna og hentet henne, så stakk vi innom Daqota på Grünerløkka for å spise litt. Det ble en hamburger med blåmugg ost på meg. Ateljeen vi hadde visning på senere var fin men jeg fikk litt panikk. Det var sånn keramikkversktedsluft der. Jeg vet ikke om jeg kan forklare, men det lukter leire og er tørt i luften. Ellers var den fin, litt liten dog.

Så INFORMASJONSMØTE på NAV. Det var innstillt og det var bare å trekke kølapp og prøve seg på en medarbeider isteden. Nå er i alle fall allt på plass og jeg må møte opp på ett annet INFORMASJONSMØTE isteden. Jeg liker ikke slike møter, man blir på en måte degradert litt, den verdigheten man har når man kommer er liksom borte når man går.

Nu er jeg på jobb og har renset ting og tang, mer skal renses og snart kommer Kent hit og hjelper meg. I morgen drar vi til Langesund og slapper av i noen dager.

Ingen kommentarer: