fredag 17. april 2009

Fan vad korkad jag är!!!

Ibland blir jag bara så himla irriterad på mig själv!! Jag har undrat varför statistiken plötsligt slutade fungera på min blogg. Jag tänkte att det hade något med att jag ändrade mall på bloggen att göra. Bytte og bytte men inget fungerade. Men såklart!!! När jag byter mall så försvinner ju scriptet som jag har installerat i html-koden på mallen. IDIOT!! Jaja, nu är det fiksat och jag kan igen se om någon läser mina skriblerier.

Just nu dricker jag te och försöker komma underfund med vad jag skall göra framöver. Idag skall jag packa saker på Sømmelig som skall skänkas till en loppis. I morgon skall vi flytta saker och städa ur lokalerna. Sen blir det take away och pils. Snart kan jag pusta ut och ta en massasje eller något annat avslappnande.

1 kommentar:

Anette Nilsson sa...

Hej, Nu längtar vi snart ihjäl oss efter dig. Fanny och Linus väntar på moster. Vet du när du kommer på ett ungefär? Kramar!