mandag 27. april 2009

Helsekost, fungerer det?

Nå har jeg gått på helsekostsmellen. Jeg har følt meg så råten i kroppen i det siste, masse stress og mas. Dårlig mat og lite søvn. Så når jeg var i sverige sist så kjøpte jeg en te som skal rense kroppen. Det heter "den goé te" og inneholder kun urter. Av noen grunn er den ikke lov å selge i Norge fant jeg ut når jeg skulle finne den på nettet. Den inneholder følgende: Senna, loppfrø, gyldenris, åkerfräken, kamomill, gråbo, fänkål, kummin, nyponskal, malva.

Den skal i følge damen i butikken skal den rense ur systemet, nyrer, lever osv. Den skal holde magen i gang og man får ikke drikke mer enn en kopp om dagen.

Idag har jeg tatt den første koppen. Nå skal vi se om jeg blir avgiftet. Jeg er i grunn skeptisk, men den kan vel ikke gjøre noen skade. Nå skal jeg drikke den som en kur, hver kveld i 2 uker.

Ingen kommentarer: