onsdag 22. april 2009

Jeg har trent og begynt å spise sunnere

Idag sto jeg opp tidlig for å få i meg frokost. Jeg hadde planlagt å gå og trene på formiddagen og da må jeg ha i meg frokosten en time før trening.

Jeg var rimelig sliten når jeg etter 40 minutter på tredemølla tok en tur i dusjen og badstuen. Men du verden så deilig det var. I morgen blir det samme opplegg. Evt styrketrening. Jeg har ikke helt bestemt meg.

Så tok jeg bilen og dro til Anna for å hente henne, sen ble det en sånn fiksingtur. Først ned på Copa Con Oro for å levere ting, videre til banken for å sette in siste inskuddet på firmakonto. (Passet på å helle sparegrismyntene i mitt eget konto også). Så videre ned på Lindex for å levere tilbake en dritfin tunika som gikk opp i sømmene etter en dag. Den fantes ikke i min størrelse lenger og om den hadde gjort det er jeg ikke helt sikker på at jeg ville hatt den igjen. Den var alltså veldig søt, men kvaliteten var usel.

Så har jeg spist sallat idag og nå drikker jeg grønn te isteden for kaffe. Dessuten prøver jeg å drikke masse vann. Ellers er jeg ganske dårlig på det. Blir liksom glemt. Og i kombinasjon med masse kaffe blir det ikke bra i det hele tatt. Så nå er det endring! Flink flink!

Ah, før jeg glemmer det! Igår var jag innom outleten som ligger her i nabolaget. IC Company er det som står bak den, IC Factory Outlet. Åpent 6 dager i uka fra kl 11-18 (11-15) . Ligger i Maridalsveien 87 b (tlf: 23 23 434 10). Det ligger presis ved akerselven, nedenfor Kulinarisk Akademi. Det var vanvittig mye fint der nå. Merker er:

* Peak Performance * InWear * Tiger of Sweden * Jackpot * Cottonfield * Matinique * Part Two * By Malene Birger * Saint Tropez * Soaked in Luxury * Designers Remix Collection

Jeg kjøpte min favorittkjole der førrige sommer. 99.- for en fantastisk kjole fra In Wear. Mamma kjøpte en lik og vi er begge like glade i den. Du finner klær fra 25 kr og oppover. Jeg har kjøpt masse der tidligere og men det er lettere for dere som trolig er mindre i størrelse enn meg. XL som jeg bruker nå er ofte slutt i mange modeller.

Løp og kjøp! Og glem for alt i verden ikke å melde dere på maillisten slik at dere får beskjed når det er enda mer salg.

Ingen kommentarer: