mandag 27. april 2009

Reisen er booket


Nå har jeg booket reise til Kiruna. Det skal bli deilig å dra til norr og treffe familien og vennene igjen. På dagene kan jeg henge med Emma, James og min venninne Heidi som er hjemme i barsel med sin datter. På ettermiddagene med resten av familien.

Jeg gleder meg til å dra til stugan for å slappe av, ta en bastu og grilla over åpen ild ute i solen. Ski vet jeg ikke om det blir noe av, det smelter masse der oppe nå. Evt kan man sikkert ta bilen ut en bit og dra på skitur opp mot fjellene. Der er det i hvert fall masse snø igjen.

Kanske tar jeg en tur till stallen også. Vokste praktiskt taget opp der og det er som om tiden stått stille når man kommer på besøk. Fast det er mange år siden sist, nye hester og nye jenter i gangene så er det alltid helt normalt å bare dyke opp. Man tar en kaffe og pratar litt. Som om det var i førrige uke jeg var innom.

Idag skulle jeg gjøre en del ærend på formiddagen, jeg hadde planlagt pilatestrening på Oxigeno også. Men noe skjedde. Jeg ble fast her i sofaen med laptopen på fanget. Jeg har i hvert fall fått kontakt med en rekryterere om jobb. Får se om de finner noe som passer meg.

Nå hører jeg på P1 og lurer på om jeg skal lage meg en kopp kaffe til eller varme opp suppe fra igår.

Ikveld skal jeg i nettverksmøte med Midas. I morgen IKEA og deilig aromaterapi massasje hos Tuva. Hun er student og kjempeflink. Og passende nok er det studentpriser enda, 300 kr for en hel time! Det er luxus det.

Ingen kommentarer: