fredag 24. april 2009

Interiør Diva style!


Etter min fantastiske formiddag hos Line på Bislett Hudpleie så var det dags å stille opp for Anna som skal style to leiligheter på 24 timer. Leilighetene er helt tomme og i morgen kl 13 kommer fotografen. Jeg spiste og prøvde å forsiktig forsiktig pudre litt over kremene som jeg hadde i ansiktet. Jeg ville jo gjerne at de skulle få være på så lenge som mulig. Så ble jeg hentet opp i 15 tiden.

Anna og jeg kjørte ut på Alnabru for å se etter sofa, spisestuer, tepper, senger, stuebord, avlastingsbord, lamper, puter og allt annet som trengs for å lage en leilighet til et potensiellt hjem.

Herregud for ett eventyr. Man kan si hva man vil om stress, men det blir hva man gjør det til. Her har det ikke vært noen sure miner. Blir det for jobbigt så er det bare å finne noe morsomt i det hele.

På bilden demonstrer Anna vekten av å SMILE. Når alt ser mørkt ut SMIL. Notere de flotte flyttehanskene som ble kjøpt inn på Skeidar. De var egentiligen til meg men jeg hadde for store hender :( Headset for sikker bilkjøring.

Nuvel, klokka er nå 0050 og jeg har nettopp blitt kjørt hjem av Anna og Ann. Alle møbler er skrudd sammen og i morgen er det bare småtteri igjen. Småtteri og småtteri, det kommer å ta tid for det er i morgen Anna skal trylle frem en bilde av hvor koselige disse leilighetene kan bli.

Jeg skal være løpegutt og nanny, for barnehagen til Annas datter er stengt for planlegging. Det var den idag med så lilljenta har vært med på cirkuset til hennes pappa kom fra jobb.

I 1300 tiden skal jeg ned til atejlen og hjelpe Mona å kjøre dekor til Rockefeller. Så morgendagen kommer å bli like busy som idag. Men med en litt mindre glinsete Agneta.

Natta!

2 kommentarer:

Anna sa...

Herregud, finns inga ord som beskriver hur jag känner nu. Men ett klent ord som på nåt vis skall leda dig rätt i tankarna är - TACKSAMHET så det väller över...

Agneta sa...

For you, anytime ;) Nå har vi gjort oss fortjent av en god flaske hvitvin i solen!