onsdag 15. april 2009

På jakt etter atelie

Utsikten er fra lokal nr 2. Og eksteriøret er fra lokale nr 1.

Idag dro jeg på tur for å se på to forskjellige atelieer. Den ene låg i Bispegata var ca 40 kvm stor. Fordelt på 3 rom. Den var rimelig i leie men vi vil trenge en 10 liter farge for å piffe opp litt. Men jeg fikk umiddelbart en sånn følelse av kreativitet der.

Den andre låg oppover mot Ekebergsåsen, den var nyfikset og lys. Her har man kontor i felleskap med andre og deler kjøkken og bad osv. Fint og representativt. Men passer nok ikke for meg som trenger masse plass for lagring. Her var det jo glassvegger ut mot gang, vindu over en vegg og så kortvegger mot andre kontor. Fint men nja, funker nok ikke for meg. Så går jo prisen opp såklart når lokalene er finere.

Jeg har en kvar som jeg skal se på. Den er billig men jeg har ikke sett det enda. Prøver å få kontakt med megler as we speak.

Ingen kommentarer: