mandag 27. juli 2009

Siste ferieuken

Idag har mamma och pappa åkt tilbake til Kiruna. Kent er på jobb og jeg er alene hjemme. Jeg vasker sengetøy, sorterer klær, hører på radio og rusler rundt. Vi sto alle opp i 5 tiden for å være på flyplassen i god tid før flyet gikk til Stockholm kl 07.40. Når jeg kom hjem spiste jeg frokost og sovnet! Sov som en sten mellom 9 og 12. Etter det var jeg jo selvsagt helt ødelagd. Forvirret og susete. Dessuten har det regnet hele dagen, som om det ikke var ille nok med ensomhet.

Nå har jeg tatt meg i kragen, høyd volumet på radioen og byttet kanal til Nordic Hits. Litt dansemusikk, en god kaffe og så plutselig kommer ny energi som på posten.

Nå skal jeg ta tak i kjøkkenet. Kent er trolig på vei hjem fra jobb og jeg tenkte ha litt middag klar. Hva jeg skal gjøre har jeg ikke bestemt meg for enda. Men jeg heller åt fisk idag. Ovnsbakt på ett eller annet vis.

Resten av uka skal gå til å inventere garderobe, logge inn på demosidene til nye jobben, prøve å få fatt på nye revisjonsselskapet til Sømmelig og så muligens slappe litt. KOM SOL!

Ingen kommentarer: