tirsdag 28. juli 2009

Klesvask, trening og galskap!

Føles som om jeg har hengt klesvask hele dagen, når jeg sto opp i morges så lå det en nyvasket haug på gulvet og maskinen var full med nyvaskede klær. Dessverre var også tørkestativet fullt, så det var bare å begynne å være oppfinnsom. Nå henger det klær og sengetøy i hele leiligheten.

Nå har jeg middagen i ovnen, Kent er og trener og maten skal være klar når han kommer hjem. Vi har bestemt oss for kylling og rotfrukter i ovn. Meget enkelt. Inn i ovnen bare, sånn ca 40-50 minutter før gubben kommer hjem.

Som en del av mitt prosjekt i å bli bedre venn med meg selv og min kropp har jeg idag meldt meg frivillig som XL modell til ett motereportasje i en av norges største månedsmagasin. Det var en "spure of the moment" grejje og de ville ha med meg! På fredag smeller det, da skal jeg styles og fotograferes sammen med noen andre XL-jenter. Men, jeg tror det ikke før jeg ser det. Så før bildene er i boks kan stylistene fortsatt endre seg.

Så kunne jeg ikke la være å sende en mail på en annonse idag, nå finns disse to lenestolene i min bil og jeg skal gjøre alt jeg kan for å overtale Kent om å få ta dem inn i huset, ellers får de stå på studion litt til vi får plass for dem her.

Nå begynner jeg å bli sulten og maten har stått for lenge i ovnen. Håper Kentemann kommer snart!!

1 kommentar:

DR0PDEADG0RGE0US sa...

Oj vad kul med modereportaget, du får skicka mig en tidning sen. Gud vilka fina fotöljer :)