lørdag 25. juli 2009

Dagens trening er unnagjort

Etter at en jente fra Underskog var her idag og hentet to par ridebukser hun skal låne, dro jeg og mamma på bitteliten tur for å fikse litt ærend. En tur på Nille resulterte i litt pysselgaver og på apoteket kunne jeg hente ut en måneds ranson av min medisin. Videre dro vi til Sandaker Senteret for å hente litt rødvin på Polet. Idag bestemte jeg og Kent oss for noen fyldige Riojaer. Vertparet for middagen ikveld fikk også en flaske (forhåpentligvis) god Rioja fra oss og mor og far.

Jeg sov for lenge idag og klarte ikke å få spist frokost i tid for å gå på Corebar-trening på Oxigeno kl 11.00. Så jeg dro rett ned etter jeg hadde levert mamman og tingene som var kjøpt inn. Idag ble det tredemølle, lutning på 8% og 5,5 km/h. Jeg ble riktigt riktigt sliten. Med den lutningen så er det som å gå i en treg oppoverbakke og med litt tempo så får man trent rompe og lår skikkelig. Husk på trekk inn magen, rette på ryggen og sving med armene for enda mer puls!

Men nå har jeg vanskelig for å føle at jeg har gjort noe bra, for jeg blir ikke i NÆRHETEN så sliten når jeg trener selv som når PT pisker meg gjennom ett pass.

Jeg har lyst å prøve meg på pulsmåler. Slik at jeg kan se når jeg er flink og når jeg må dra på litt ekstra. For når jeg trener med PT er jeg så sliten at jeg vil spy. Når jeg trener selv er jeg sliten men kan ganske raskt puste igjen.

Ingen kommentarer: