onsdag 15. juli 2009

Måtte ut!


Denne sommeren har hatt en uroende høy frekvens av migrene. Idag igjen var jeg utslått. Det begynte igår men da trodde jeg det var hodepine pga dehydrering etter trening. Men jeg klarte meg med piller og ørepropper og søvn. :-) Så tok jeg meg en tur for å hente ett musikkanlegg som jeg fått til mitt atelier. Skulle hentet det igår men killen ble forhindret. Anna jobbet for glatte livet på Colosseum og jeg møtte henne der for en pause i stylingarbeidet. Nå har jeg kjøpt en jeansjakke på Fretex samt tre diktsamlinger og to belter. På Helios fant jeg pimpsten og fotbad. Nå hjelpe Silvia med benstativene. Sen middag og shopping m Anna på CC-Vest. All denne krampeaktivitet fordi jeg er så støl etter treningen igår at jeg er redd å stivne om jeg sitter still :-) Hurra for PT.

Ingen kommentarer: