fredag 17. juli 2009

Kort oppdatering av en bissi fredag

Fredag idag ja, igår kom mor og far og vi innstallerte oss som best mulig her i leiligheten. Idag har Kent jobbet og vi har ordnet med ting her. Jeg hadde booket inn trening kl 1400 hvilket viste seg å være en dårlig tid. Mitt på dagen og god tid til å grue seg skikkelig. Jeg har som tidligere nevnt fryktelig treningsverk fra første økt på tirsdag.

På formiddagen rakk vi å ordne litt småting, pappa fikset sidespeilet på Punto og sparte oss over 1500 kr på å gjøre det selv! Hurra for hendige pappaer!! :D

Jeg ruslet ned med armene hengendes langs med sidene og møtte opp 20 minutter før start slik at jeg kunne varme opp på tredemølla. Når økten skulle starte fikk jeg spursmål om jeg var støl og på dette kunne jeg ikke svare annet enn JA... Armene var så vonde att jeg hadde suttit med dem mot en dunpute i fanget hele formiddagen...

Dagens øvninger ble følgende:
  • Boksing mot PT som sparrepartner
  • Kickboksing mot PT
  • Pauser med step-brett
  • Boksing med knebøy mellom hver 3:e slag
  • Situp med 2 bokse-slag mellom hver sit-up
  • Situps
  • Hantler over hode med knebøy mellom hver 1o;e lyft.
Denne gangen hadde vi ikke fungerende klokke i salen der vi trente så det ble en psykologisk utfordring å klare økten. Jeg visste jo aldrig når det muligens kunne være slutt.

Som vanlig var jeg nødt til å hypnotisidere meg hjem etter trening. Armene er mer såre enn noensinne men i hode er jeg i 100! Det er fantastisk å bli pushet så hardt å det er utrolig å føle at man mestrer noe jeg i utgangspunkt hadde gitt opp. Bare positiv smerte her alltså. Min venninne sa at "Smärta är bara feghet som lämnar kroppen". Bra sagt!!

I kveld har vi grillet. Før vi begynte med maten var vi nødt til å fikse til grillen som har stått ute hele året. Pappa och jag skrubbet, Kent forberedte maten og mamma tok hånd om jordbæren jeg kjøpte igår. (Det meste er frossent og noe lagde jeg syltetøy av). Kent stillte med en flott buffet av spennende mat.

Trygve var på besøk til middag, det var hyggelig. Nå har vi alle funnet våre senger og dette er det siste jeg skriver før jeg styrter i seng. I morgen er en ny dag og i følge mitt program står en 40-60 minutters rask spasertur på planen.

Jeg sender også varme tanker til min venninne som har mistet en barndomsvenninne idag. Livet er ikke alltid rettferdig. :(

Ta hånd om hverandre!
Agneta

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så flink du har vært!!
Jeg har jogget tre ganger de sister to ukene, litt støl jeg også.. :o)
God helg!

Kort og Søm sa...

Ps. vesken er ferdig!! :o)